Selasa, 16 April 2013

I.FEEL.SAD!

Hmmmm why why why whyyyyyyyyy ahh aku pergi tenguk bende tuh? ohmygod taknak taknak taknak taknak tenguk bende tuh :'( hmm aku sakit weyy, lama sesangat aku tunggu, then tahu tahu aku nampak bende yang buat aku HATE so fucking damm much pulak! ko jahat doo jahat sesangat rasa nyaa dari dulu sampai skrang aku memang tak wujud kot. okay odaaa be strong and just fake smile. if aku tension tension pun bende nit sikit pun tak boleh nk ubah apa apa. Lupa kan dia, lupa kan lupa kan and lupa kan dia ada lah jalan yang terakhir. '2011 2012' itu semua kenangan dah tkpyah nk sakit sakit sebab tenguk bende tuh. tangan dah kaku nak update, betul lah cakap orang orang kan. HATI KATA LAIN, MULUT KATA LAIN. aku cakap aku nak lupa kan dia, nak bukak buku baru, nak LUPA KAN SEMUA NYAA, TAPI AKU TAHU ITU SEMUA AKU TAK MAMPU nak buat. sebab kenapa? sebab aku terlalu teramat sesangat yg teramat sangat sangat and sangat minat dia. hmmmmmm itu semua mimpi odaa :') lap airmata and pergi tido. hope tomorrow wake up i can handel all problems w him. AMIN meski kau sesalu menyakiti aku, ku cuba bertahan walau sakit hati ini, ku paksa kannnnn. dah aku percaya, suatu saat nanti kau akan mengerti bahwa cinta ku ini tak kan mati. THANK YOU

Tiada ulasan: